Veelgestelde vragen
Hoewel we er alles aan doen om zo veel mogelijk informatie te geven op onze website, kan het natuurlijk voorkomen dat u een vraag heeft. De meest gestelde vragen met antwoorden staan hieronder.
Hoewel we er alles aan doen om zo veel mogelijk informatie te geven op onze website, kan het natuurlijk voorkomen dat u een vraag heeft. De meest gestelde vragen met antwoorden staan hieronder.
De verzendkosten voor levering in Nederland bedragen € 5,- per bestelling. Voor België en Duitsland rekenen wij € 15,- per bestelling. Bij een bestelling van € 300,- of meer is de verzending gratis.
Bij ieder artikel op de website staat een voorraad indicatie. Dit geeft aan of een artikel bij ons op voorraad is of dat er een levertijd is.
Aangezien de voorraad indicatie niet real-time wordt weergegeven kan het zijn dat achteraf blijkt dat het artikel toch niet direct leverbaar is. Wij stellen u hiervan op de hoogte en geven u de keuze het artikel of de bestelling te laten vervallen of na te laten leveren.
Wilt u het pakket op een ander adres dan uw factuuradres ontvangen? Dat kan, u kunt tijdens het plaatsen van uw bestelling een ander verzendadres opgeven. Wilt u na uw bestelling toch liever een ander adres, neem dan even contact met ons op.
De gemiddelde levertijd is 1-2 werkdagen. In het weekend wordt er niet geleverd door GLS. Houdt er dus rekening mee dat u, wanneer u uw bestelling op donderdagmiddag of vrijdag plaatst, deze na het weekend wordt afgeleverd.
Als u een verzendbevestiging van ons heeft ontvangen zult u ook een aparte mail met trackinginformatie ontvangen van de GLS pakketdienst. Met de Track & Trace code kunt u op de website van GLS zien waar het pakket nu is.
Heeft u geen verzendbevestiging ontvangen, neem dan even contact met ons op.
Je kunt bij ons betalen middels iDEAL, Paypal of Bancontact/Mister Cash.
U kunt ook uw bestelling bij ons komen ophalen, u kunt bij ons aan de balie betalen met een pinpas of contant.
U kunt een artikel ruilen of retourneren binnen 14 dagen na aankoop. Het is van belang dat de producten die u ruilt of retourneert compleet zijn en in de oorspronkelijke verpakking zitten. U kunt de producten per post retourneren. De portokosten voor de verzending van een retourbestelling zijn voor uw eigen rekening. Neem in elk geval contact op met onze klantenservice voor het aanmelden van uw retour en de retourprocedure.
Is het product beschadigd defect of niet compleet, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. In overleg met u regelt de klantenservice dat u een nieuw, onbeschadigd en compleet exemplaar opgestuurd krijgt.
Bel ons dan op onderstaand telefoonnummer of stuur ons een bericht per e-mail of via het contactformulier. Wij doen ons best om binnen 24 uur een reactie op uw bericht te geven.
Nijverheidsstraat 24
3371 XE Hardinxveld-Giessendam
Maandag t/m Vrijdag 08:30 – 17:00 uur
+31 184 614979