Hoewel we er alles aan doen om zo veel mogelijk informatie te geven op onze website, kan het natuurlijk voorkomen dat je een vraag hebt. In dat geval kun je ons altijd bellen (078-6454033) of contact opnemen met de klantenservice.

Onze meest gestelde vragen zijn:

Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief btw?

Alle door ons vermelde prijzen zijn inclusief 21% btw, tenzij uitdrukkelijk anders is vermeld. De prijzen welke vermeld zijn op onze informatiepagina’s van bijvoorbeeld motoren en boegschroeven zijn veelal ‘vanaf’ prijzen, dit omdat er doorgaans diverse uitvoeringen en opties mogelijk zijn.

Aan eventuele onjuiste prijsvermeldingen of niet tijdig gecommuniceerde prijsverhogingen kunnen geen rechten worden ontleend.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor levering in Nederland bedragen € 5,- per bestelling.
Voor België en Duitsland rekenen wij € 15,- per bestelling.

Hoe weet ik of een artikel voorradig is?

Bij ieder artikel op de website staat een voorraad indicatie. Dit geeft aan of een artikel bij ons op voorraad is of dat er een levertijd is. Deze levertijd is afhankelijk van de beschikbaarheid bij de leverancier.

Aangezien de voorraad indicatie niet real-time wordt weergegeven kan het zijn dat achteraf blijkt dat het artikel toch niet direct leverbaar is. Wij geven je dan de keuze het artikel te laten vervallen of na te laten leveren.

Ik kreeg een mailtje dat mijn bestelling verzonden is. Waar is deze nu?

Je pakket is overgedragen aan DPD Pakketpost. Met de Track & Trace code kun je op de website van DPD zien waar je pakket nu is.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als je jouw bestelling wilt wijzigen, is dit mogelijk tot je pakket verzonden is. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder!

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt bij ons betalen op de volgende manieren middels iDEAL, Paypal of Bancontact/Mister Cash.

Kies je ervoor om de bestelling bij ons af te halen in Papendrecht, dan kun je ervoor kiezen om vooraf te betalen via iDEAL, PayPal of Bancontact/Mister Cash, ook kun je je bestelling bij ons in de winkel afrekenen via PIN of contant.

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

De gemiddelde levertijd is 2-3 werkdagen. In het weekend wordt er niet geleverd. Houdt er dus rekening mee dat je, wanneer je je bestelling op donderdag of vrijdag plaatst, deze (in de meeste gevallen) na het weekend wordt geleverd.

Het kan natuurlijk voorkomen dat door externe factoren, je bestelling een dag later bezorgd wordt. Je ontvangt dan een e-mail dat de levertijd wordt overschreden. Natuurlijk, doen we er alles aan om onze levertijd zo goed mogelijk te handhaven.

Wanneer je je bestelling afhaalt bij ons te Papendrecht, dan is de levertijd afhankelijk van de voorraad. Na ontvangst van jouw bestelling zul je een bericht ontvangen zodra jouw bestelling gereed staat voor afhalen. Doorgaans is dit de eerstvolgende werkdag.

Hoe kan ik mijn producten terugsturen?

Je kunt een artikel ruilen of retourneren binnen 14 dagen na je aankoop. Het is van belang dat de producten die je ruilt of retourneert compleet zijn en in de oorspronkelijke verpakking zitten. Je kunt de producten per post retourneren. De portokosten voor de verzending van een retourbestelling zijn voor eigen rekening. Neem in elk geval contact op met onze klantenservice voor de retourprocedure.

Product beschadigd, of niet compleet?
Is het product beschadigd of niet compleet, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. In overleg met jou regelt de klantenservice dat je gratis een nieuw, onbeschadigd en compleet exemplaar thuisgestuurd krijgt. Wil je je geld terug, dan kan dat ook. Wij nemen de kosten voor het retourneren van het beschadigde of incomplete product voor onze rekening.

Heb je een andere vraag?

Heb je een vraag of opmerking, ben je op zoek naar iets specifieks, of wil je een prijsopgave? Neem dan met ons contact op via onderstaand contactformulier.

Verzendenformulier